بیماری های ED مشکلات زیادی را برای مردان در روابط جنسی ببار می آورند. قبل از هر چیزی ED یا همان اختلالات نعوظی باعث وارد شدن صدمات روحی میشود. برای مثال ترس از شق نشدن آلت تناسلی در زمان های عشق بازی با همسر.

طیف گسترده ای از درمان های دارویی و فیزیکی برای درمان اختلالات نعوظی در دسترس میباشد که یکی از آنها دستگان پمپ آلت تناسلی یا همان پمپ خلاء میباشد.

شما چه شناختی از عملکرد دستگاههای وکیوم آلت مردانه دارید؟

این گونه محصولات چه کمکی به شما میکنند؟

دارو یا دستگاه، کدام برای دریافت بیشتر انرژی جنسی کاربرد دارد؟

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کمک کننده ی نعوظی آلت مردانه تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

وکیوم مردانه چه نوع دستگاهیست؟

این یک درمانگر غیر دارویی بر اساس مکانیزم خلاء میباشد. چنین دستگاهی که در ایران با نام دستگاه وکیوم مردانه نامگذاری شده است برای پشتیانی از نعوظ بهتر طراحی میشود.

پمپ آلت تناسلی آقایان از سه قسمت تشکیل میشود که عبارتند از: یک لوله پلاستیکی که روی آلت تناسلی قرار می گیرد، یک باتری یا پمپ دستی که به لوله متصل می شود، و یک نوار/حلقه انقباض که پس از نعوظ در اطراف پایه آلت تناسلی قرار می گیرد.

کار کردن با این دستگاه برای بهبود شرایط جنسی بسیار ساده است اگر چه ممکن است روزهای اول کمی سردرگم شوید. نعوظ شما وقتی که روزمره تقویت شود میتواند قدرت بهتری بگیرد.

پمپ آلت تناسلی در واقع یک دستگاه برای تشویق بیشتر بارهای خونی به سمت آلت است، نعوظ تاثیر پذیر از اثرات خونیست و هر چه جریان خون بیشتری بدان هدایت شود، عملکرد بهتری نشان خوهد داد.

زمانی که میخواهید استفاده کنید بهتر است موهای زاید خود را بتراشید تا در هنگام پمپ کردن هیچ دردی شامل حالتان نشود. نظافت دستگاه دومین فاکتور مهمیست که بایستی رعایت کنید، در نگهداری دستگاه و ضد عفونی کردن آن همواره پس از استفاده کوشا باشید.

بهترین مارکها برای دستگاه وکیوم مردانه در ایران شامل برند تورنادو و روناس طب هستند. واشر این دو برند معمولا از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و در مواقع نیاز حتی میتوانید آنها را تعویض نمایید.

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

برای اینکه شما قادر به حفظ نعوظ خود در روابط جنسی باشید باید از پیش خود را تقویت کنید. امروزه تقویت کننده های دارویی در دسترس هستند اما مطمئن نباشید که همه ی آنها بدون عوارض جانبی خواهند بود. معمولا دستگاهها فقط منطقه ی نعوظ را هدف قرار داده و هیچ گونه عوارض جانبی را در بر نمیگیرند.

به دلیل استفاده از خلاء مطمئنا ماهیچه های آلت شما درگیر شده و قدرت بهتری را از خود نشان میدهند.

این دستگاه قادر است به شما در حفظ نعوظ تا 30 دقیقه کمک رسانی کند.

در اینجا برخی از مزایای پمپ آلت تناسلی وجود دارد:

  • غیر تهاجمی هستند
  • آنها معمولاً با عوارض جانبی کمتری نسبت به داروهای ED بی خطر هستند
  • آنها مقرون به صرفه هستند و هزینه آنها معمولاً کمتر از داروهای طولانی مدت است
  • دستگاههای پمت آلت تناسلی می توانند به بازیابی عملکرد آلت تناسلی پس از اقدامات پزشکی کمک کنند

نگاهی به عوارض احتمالی

هر روش درمانی در علم پزشکی ممکن است خطاهایی را داشته باشد و دستگاه پمپ آلت تناسلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در گذشته برخی از استفاده کنندگان با عوارض جزیی زیر روبه رو شده اند:

درد

کبودی

پتشی (نقاط قرمز رنگ زیر پوست ناشی از خونریزی)

بی حسی یا از دست دادن حس

رنگ آبی آلت تناسلی

احساس منی به دام افتاده

عدم استحکام

کاهش خودانگیختگی صمیمیت جنسی

خجالت یا ناهنجاری

روش استفاده از دستگاه وکیوم آقایان

قبل از شروع خالی از لطف نخواهد بود که اعلام کنیم برای نتیجه گیری بهتر و عدم درد در نواحیه آلت تناسلی بخصوص در روزهای ابتدایی بهتر است یک ژل جنسی نظیر تیتان روسی تهیه کنید. استفاده از چنین ژلی باعث میشود تا ریکاوری بهتری داشته باشید و حتی این ژلها باعث روانکاوی بهتر خواهد شد.

چنانچه بدون ژل استفاده کنید، بدلیل خشک بودن سطح آلت ممکن است کمی اذیت شوید.

برای استفاده از پمپ، لوله را روی آلت تناسلی خود قرار دهید و مطمئن شوید که آلت تناسلی شما به طور کامل وارد شده است. در مرحله بعد، از پمپ دستی یا باتری دار استفاده کنید تا هوا را از لوله خارج کنید. این باعث می شود که خون به داخل آلت تناسلی شروع شود. هنگامی که آلت تناسلی خود را نعوظ کرد، حلقه انقباض آلت تناسلی را به سمت پایین بکشید تا زمانی که در پایه قرار گیرد. این کار با حفظ خون در بافت آلت تناسلی به حفظ نعوظ شما کمک می کند.

دستگاه وکیوم مردانه را از کجاها تهیه کنیم؟

برخی از نمایندگی های تجهیزات پزشکی در ایران چنین درمانگرهایی را در اختیار مصرف کنندگانشان قرار میدهند. اگر به اصالت فروشگاههای شهری شک دارید بهتر است به سراغ معتبر ترین سایت های علمی در ایران بروید. برخی از شرکت ها در ایران از سالهای پیش چنین تجهیزاتی را با بالاترین کیفیت درب منزل تجویل میدهند. داروخانه های اینترنتی نظیر درمان طب و هادی طب راحت ترین و معتبرترین مکان برای خرید دستگاه وکیوم مردانه هستند.

پمپ های آلت تناسلی میتوانند با برخی از امکانات جانبی دیگر در دسترس باشند، مهمترین نکته به کیفیت واشرها برمیگردد زیرا ارتباط مستقیمی با پوست آلت تناسلی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *